Met advertenties, je website, via email.
Op Instagram, LinkedIn en Tiktok.
En je wil dat elke zin je merk sterker maakt.
Maar ja, schrijven.
Pfff.
Lastig.
Je weet heus wel dat je geen d/ t-fouten mag maken, dat je niet teveel onwelvoeglijke of nee, bijvoeglijke naamwoorden in een zin moet proppen en dat je je eerste zin nooit met ‘Ik’ mag beginnen, maar dat is allemaal advies over wat je niet moet doen.
Dat helpt je niet.
Je wil positief advies, over wat je wel kan doen.
Een inspirerend merkmanifest waar je van gaat popelen.
Formules die je helpen om rapper-die-rap een boodschap te schrijven die inspireert, informeert of activeert.
Een tone of voice die klopt met wat je wil zijn als merk.
En je wil ook weten hoe je met elkaar een tekst beter maakt, zonder welles-nietes.
Zodat elke zin optelt.
Zodat je tijd wint en energie.
En blije klanten.
Zullen we het daar eens over hebben?