Incompany-programma’s maken we ook. Altijd op maat.

Het beste begin: De joepiemasterclass.

Op een moment dat er veel medewerkers bij elkaar zijn: de kwartaalbijeenkomst of de maandelijkse inspiratie-meeting.

 

Iedereen een plank, een pen en een paar geeltjes en samen schrijven, lezen, luisteren en herschrijven.

 

Aan het werk met vijf dingen over schrijven die je al veel eerder had willen weten.

 

Praten over merktaal.

 

En vooral: kijken wie de voortrekkers kunnen worden.

Dan: aan het werk met de voortrekkers.

Met een training op maat.

Om iets nieuws te leren, is tijd nodig. Tijd is het magische ingrediënt.

 

Daarom doen wij — als we met elkaar aan het werk gaan — altijd minstens drie trainingen. En nog veel liever vier of vijf.

 

Deze trainingen maken we op maat, zodat je leert wat je wil leren. Wil je bloggen? Kan. 

 

Wil je leren hoe je slecht nieuws vertelt? Kan ook. 

 

Wil je beter en effectiever e-mailen? Maken we daar een training voor.

Handig: een schrijfwijzer met een stap-voor-stap routine die past bij wat je voor elkaar wil krijgen.

Wat er altijd in een schrijfwijzer staat.

  • missie en kernwaarden 

  • jouw tone of voice helder uitgelegd

  • een idiot proof stap-voor-stap schrijfroutine

  • roestvrijstalen formules voor informeren, inspireren en activeren

  • vijf onmisbare do’s

  • minstens één tekstvoorbeeld, stap voor stap uitgewerkt

Organisaties met een schrijfwijzer van De joepie academie.

Minstens zo belangrijk als schrijven: weten hoe je over een tekst praat.

Van een goede eerste naar een nog veel betere tweede versie.

Weten hoe je een heldere boodschap schrijft is één ding.


Weten hoe je ‘m helder houdt, is iets heel anders. 


Wij maken vaak mee dat een heldere eerste versie troebel wordt door het proces dat daarna komt. 


Daarom leren we de mensen die een tekst beoordelen de vijf dingen die je doet om  constructief te reviewen.  

Testimonials. Hebben we ook.

Wat opdrachtgevers en deelnemers zeggen:

‘Ik kan iedereen de joepie academie aanbevelen. Communicatiemensen, teamcoaches en ook cultuursessie-organisatoren. Je gaat veel helderder denken.’

Nienke Bloem – Customer experience manager bij KPN

‘Het effect van twaalf weken bloggen: 150 nieuwe leads en 40% meer bezoekers op de site.’

Bob van der Steen –  partner bij Grant Thornton

‘Sinds de joepietraining weet ik dat schrijven veel makkelijker is als je schrijft zoals je denkt.’

Mara Spruyt – Organisatie-adviseur bij Kessels & Smit

‘Heerlijke workshop van de joepie academie: creatief en snel tot de kern komen in vijf zinnen.’ #outsidein #TEDxAmsED

Barbara Capel – Projectleider

‘Wil je duidelijker schrijven? Sneller? Begrijpelijker? Doe een joepie-training. De allerbeste schrijftraining ever.’

Lidewij van Oosterom – Senior marketeer bij Telfort 

‘Vanaf nu blijf ik bij mezelf bij alles wat ik schrijf. En ik vraag me af: heb ik plezier als ik hieraan werk?’

Cor Overduin, partner bij Grant Thornton over onze incompany-training.