Incompany-programma’s maken we ook. Op maat.

Elke organisatie heeft een eigen cultuur.

En eigen gewoontes, eigen doelen en een eigen taal.

 

De jouwe ook.

 

Hoe duidelijker die taal, hoe blijer je klanten en hoe sterker je merk.

 

Klinkt goed, maar euh, duidelijke taal, hoe organiseer je dat?

 

Nou, zo.

 

Eerst kijken we hoe je merk nu praat en of dat past bij je merkwaarden en je doelen.

 

Dan doen we een inspiratiesessie voor zoveel mogelijk mensen uit je organisatie: ‘Drie dingen die iedereen over schrijven zou moeten weten. Jij ook.’

 

Zo brengen we het gesprek over nieuwe taal op gang.

 

Uit deelnemers aan de sessie selecteren we een groep enthousiastelingen.

 

Voortrekkers.

 

Met deze groep maken we een schrijfwijzer en ontwikkelen we tegelijkertijd een schrijftraining op maat.

 

Samen.

 

Met die training trainen we alle anderen.

 

We hangen checklistst op strategische plekken en we blijven prikkelen, met elke week een schrijftip.

 

Of elke twee weken.

 

En iedere maand vieren we een Goed Gelukte Boodschap (een GGB).

 

Zo houden we het gesprek levend en ziet iedereen hoe de nieuwe taal elke dag beter wordt.

 

Resultaat: steeds meer zelfvertrouwen en steeds meer succes.

 

Wil je daar meer over weten?

 

Let us know.

Help me effe, een schrijfwijzer?

Wat er sowieso in een schrijfwijzer staat.

  • missie en kernwaarden van je organisatie

  • vertaling van je kernwaarden naar uitgangspunten voor merktaal

  • jouw tone of voice helder uitgelegd

  • een heldere stap-voor-stap schrijfroutine

  • onzichtbare vaste volgordes voor vertellen, inspireren en activeren

  • do’s en don’ts

  • een voorbeeld, stap voor stap uitgewerkt

Bedrijven die al een schrijfwijzer van ons hebben.

Bijvangst. Of nou ja, bijvangst?

Het proces is minstens zo waardevol als het resultaat.

Aan het werk gaan met nieuwe taal is spannend. Je onderzoekt je gewoontes.

 

Tijdens de trainingen is er veel uitwisseling. Deelnemers maken elkaar op een onverwacht nieuwe manier mee.

 

Wat we altijd zien is dat samen aan nieuwe taal werken zorgt voor focus, een helder, gedeeld doel en hechtere teams.

Testimonials. Hebben we ook.

Wat opdrachtgevers en deelnemers zeggen:

Winkelwagen
Scroll naar top

Ja, ik wil dat je me belt.

Leuk! Vul je naam, je telefoonnummer en je emailadres in en we bellen je. 

Wanneer? 

Binnen 48 uur. Tot snel.